نمايش خبر

بوشهر هاست .. www.Busherhost.com .... ارائه دهنده سرويس های ميزباني وب، طراحی وب سايت های حرفه ای
بوشهر گاز ... www.Bushehrgas.com ... سایت جامع گاز استان بوشهر

پیغام روزانه

بوشهر هاست چهار شنبه زیبایی را برای شما آرزو می کند .

نکنه

اگر فرزند دختر می خواهید، موز و نمك نخورید مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

اگر می خواهید صاحب فرزند دختر بشوید مصرف نمك و موز را ترك كنید و در عوض به رژیم غذایی خود لوبیا و پنیر سفت را اضافه كنید. محققان دانشگاه ماستریچ در هلند در این پژوهش دریافته اند: زنانی كه قصد بارداری دارند و ترجیح می دهند فرزندشان دختر باشد باید مصرف مواد غذایی غنی از سدیم و پتاسیم مثل زیتون ها، ماهی دودی، پنیر آبی، سیب زمینی، گوشتهای فرآوری شده، نان و پاستا را كاهش داده و در عوض روی مواد غذایی غنی از كلسیم و منزیم متمركز شوند. 
مواد غذایی حاوی مقادیر بالای كلسیم شامل ماست، پنیر سفت، ماهی آزاد كنسروی، اسفناج، بادام، جو، كلم بروكلی و پرتقال هستند. 

همچنین حبوبات مثل لوبیا و غلات سبوس دار حاوی مقادیر زیادی منیزیم هستند.

این محققان تاكید كردند كه رژیم غذایی پدر هیچ تاثیری روی جنسیت كودك ندارد.

پژوهشگران در این تحقیق ۵ ساله ۱۷۲ زن اروپای غربی از ۲۳ ساله تا ۴۲ ساله را تحت مطالعه و بررسی قرار دادند و به این نتایج علمی دست یافته اند.

 

حاضرین در سایت

ما 5 مهمان آنلاین داریم

آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterامروز133
mod_vvisit_counterدیروز361
mod_vvisit_counterکل بازدیدها165233
آسمان نيوز, Powered by BusherHost